KBBA

lazada

nuffnang

SEMAK TARIKH LUPUT RIBENA ANDA! INI PUNCANYA...

Assalammualaikum.

Hai semua...

Mesti ramai peminat Ribena kan...Termasuklah Eyda sendiri... Eyda nak minta korang semua semak tarikh luput pada setiap pembelian Ribena korang tu... Nak tahu kenapa? Ini puncanya... Tengok gamba di bawah ni.


Inilah puncanya.... semua produk Ribena yang tersenarai telah ditarik semula buat sementara waktu.

Pengurus Besar Suntory, memberitahu Harian Metro dan menjelaskan penarikan semula itu dibuat kerana mengesyaki beberapa produk mereka terdedah kepada udara ketika proses pembotolan di kilang pembuatan. Oleh yang demikian kesemua produk Ribena dari semua perisa dan saiz ditarik untuk sementara.

Pengguna dinasihatkan supaya tidak meminum produk yang ditarik balik kerana mempunyai rasa masam dan berbau. Sebarang pertanyaan korang boleh menghubungi talian
1 800 88 6200.

So kalau ada yang dah beli sila semak semula tarikh luput korang ye...

Sharing is caring... sama-sama maklumkan pada yang belum tahu.




CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

3 comments:

  1. air ribena yang siap minum je kan? ke sekali dengan yang kordial tu? aaaaa, balik ni kena cek la jawabnya

    ReplyDelete
  2. Sebaiknya stop dlu la pembelian...risau plak...tq tau kongsi berita ni.

    ReplyDelete

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...