KBBA

lazada

nuffnang

Hujannnn.....

Assalammualaikum... ✿◕‿◕)

HaiHoi...
Ehehehehe...
Tetiba pagi ni nk update lak...
Ari ni kite lewat ar dtg opis...
(cissss... mcm bangga lak)
eh tak baik pikir macam tu.. hehehe
Actually kite tersangkut kat banjir td, tu yg lambat 1 minit tu.
SEMINIT je kot...

Malam td hujan lebat dkt Ipoh ni dari kul 3 pagi tu.. 
ujan reda pun dh dekat pukul 7, sampaikan 
sungan yg kite slalu lalu tu dh sama paras jalan... then sian kat rumah yg ada
kat tepi2 tu...abis banjir..
tapi tak la teruk paras atas buku lali je.. 
hmm.. ok la.. kite nk bt keje nih...
bubbuy ols...

~~~<@

LovelyPinky

@>~~~

CORETAN DIARI PINK

No comments:

Post a Comment

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...