KBBA

lazada

nuffnang

MeLdA aHmAd ??? PuTus .... KiMiA......

Melda Ahmad......@>~~`~

Assalammualaikum smua....
Mesti ada yg tertanya sape Melda Ahmad ni...
mula2 aku sendiri pun xtaw sape ni???nape tetiba popular???
entah mcm ne aku tengok tv "Gadis Semasa Sunsilk"
siap kua Hot Fm bagai...
So tangan yg gatal ni pun mula la xplore....sape gerangannye...
mula2 dengar mcm biasa je...tp lirik dia simple & senang nk ikut....
Lastly aku kata 
"YESS!!!! I like it..."

So pd sesape yg blum dengar meh dengar lagu ni K....




Lirik Putus
Chorus
Aku duduk sendirian dikamarku,
menangis kesepian kernamu,
kau tinggalkan aku,
kau cari yg lain,
tergamakmu merobek hatiku.

Tapi setelah kau pegi aku
mendapat lebih baik darimu,
dia hargai aku,
dia sayangi aku
lebih daripadamu,
aku ingin kau tahu betapa ku gembira,
tidak lagi bersamamu,
namun pastinyar nanti kau akan sedari,
yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku….




aku mula jatuh hati kepadamu
setelah kau kata cinta padaku
masing-masing dulu punya pasangan
akhirnya kita bersama
pertama kali kita bersua bertentang mata
terasa ada kimia di antara kita
kau kucup pipiku
kau bisikan cintamu
kau kata baby I love you
kau cairkan hati ku
bahagia,
kurasa,
disaat kita berdua bersama
memandang bulan terang
menyaksi bintang-bintang
kau seru akulah pelangi cintamu
kau kucup pipiku
kau bisikan cintamu
kau kata baby I love you
kau cairkan hati ku
bahagia,
kurasa,
disaat kita berdua bersama
memandang bulan terang
menyaksi bintang-bintang
kau seru akulah pelangi cintamu
kau seru akulah pelangi cintamu

CORETAN DIARI PINK

2 comments:

  1. mmg best kan lagu2 dia ni...
    actually lagu2 dia ni dah lama dalam utube 2...
    seangkatan ngn yuna rasanye...
    cuma dia xseglamor yuna je...
    huhuhuhuhu...
    anway...
    thanks follow sy...(^_^)

    ReplyDelete
  2. mmm...sblm ni xpernah xplore psal dia...tp bila tertengok gadis sunsilk tu..trus search..mmmg best....thumbs up...

    ReplyDelete

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...