KBBA

lazada

nuffnang

Aduuhhh...Senggugut datang lagi...

Assalammualaikum... ✿◕‿◕)

Ha...zaman skrg ni ramai yg slalu kene penyakit ni stiap bulan kan...termasuk la eyda...tp itu dulu skrg tak lagi...
Petua yg Eyda nk kongsi ari ni ada kaitan la dgn penyakit ni....tp kene la amalkan...jgn skali buat lpas tu trus kata tak berkesan...

✿  ambil segenggam halia...korang tumbuk sampai lumat tau...lepas tu rendam dalam air suam...bila halia tu dh mendap ke bwah..korang  minum la air tu td...tp mcm biasa org dulu2 akan suruh kita baca selawat supaya lebih mujarab...


✿  lagi satu ni semasa period ~ korang minum air teh kelat...tp yg ini aku tak rasi sebab nnt aku kene sembelit pulak...hehehe..tp ada yg kata berkesan..



terpulang la pada korang nk cuba atau tidak ye...sbb halia tu org kata dia boleh melancarkan perjalanan darah...

ok lah selamat mencuba ye...


~~~<@


LovelyPinky


@>~~~

CORETAN DIARI PINK

No comments:

Post a Comment

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...